Pion techniczny

Pion Techniczny – pok. 6b
tel. (12) 415 48 83,    (12) 415 03 38,    (12) 415 18 62
numer wewnętrzny 6

Zakres działania

  1. Ustalanie potrzeb konserwacyjnych i remontowych zasobów Spółdzielni – ustalanie planów remontów nieruchomości budynkowych i mienia.
  2. Przygotowanie postępowań przetargowych w zakresie SIWZ.
  3. Udział w komisjach przetargowych.
  4. Sporządzanie umów na wykonanie robót.
  5. Prowadzenie nadzoru nad firmami zatrudnionymi w Spółdzielni między innymi: firmami sprzątającymi, konserwacyjnymi.
  6. Prowadzenie nadzoru nad przeglądami kominiarskimi, gazowymi.
  7. Prowadzenie nadzoru nad firmami prowadzącymi remonty zlecone przez Spółdzielnię.
  8. Dokonywanie odbiorów Technicznych.
  9. Wydawanie warunków technicznych mieszkańcom remontującym mieszkania.
  10. Wydawanie warunków technicznych mieszkańcom w zakresie montażu klimatyzatorów.
  11. Przyjmowanie i załatwianie spraw związanych ze zgłaszanymi usterkami, awariami.
  12. Prowadzenie spraw przeglądów wynikających z Prawa Budowlanego (kominiarski, gazowy, elektryczny, i budowlany).
  13. Nadzór nad prowadzonymi pracami w zakresie teletechniki i elektryki w częściach wspólnych budynków.
  14. Składanie wniosków oraz wydawanie identyfikatorów.
  15. Nadzór nad szlabanami i bramami w zakresie awarii.
  16. Wydawanie pilotów i aplikacji na telefon zgodnie z obowiązującym regulaminem.
  17. Nadzór nad zamontowanymi kamerami.
  18. Zgłaszanie szkód do ubezpieczyciela.
  19. Udzielanie odpowiedzi na pisma.
    ___________________________________________________________________________________________________________

Administrator spółdzielni –  pok. 1a
tel. (12) 415 48 83,    (12) 415 03 38,    (12) 415 18 62
numer wewnętrzny 1

Zakres działania

  1. Zgłaszanie usterek w częściach wspólnych budynku: drzwi wejściowe, wiatrołap, drzwi i pomieszczenie piwnicy, klatka schodowa.
  2. Sprawy czystości i porządku na terenach Spółdzielni (odśnieżanie, usuwanie liści, posypywanie chodników piaskiem/solą).
  3. Koordynacja świadczonych usług przez Firmy sprzątające.
  4. Informacje dotyczące firmy sprzątającej dany budynek, zgłaszanie ewentualnych uwag.
  5. Wszelkie usterki/problemy związane z altanami śmietnikowymi.
  6. Zgłaszanie wszelkich przejawów wandalizmu na osiedlu.
  7. Zgłaszanie porzuconych pojazdów/wraków na terenie osiedla.
  8. Uwagi dotyczące funkcjonowania placów zabaw.
  9. Informacje dotyczące zieleni w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej PBW.
  10. Informacje dotyczące możliwości wynajmu pomieszczenia wspólnego na potrzeby np. schowka gospodarczego w piwnicy (suszarnia, wózkownia), pomieszczenia zsypu w wieżowcach.
  11. Współpraca z Policją, Strażą miejską. .
  12. Udzielanie odpowiedzi na pisma.
  13. Udział w komisjach z udziałem UM odnośnie zieleni.
  14. Informacje dotyczące wywozu różnych rodzajów odpadów ( gabarytów, remontowych, sprzętu RTV, AGD,…).
  15. Sprawy dotyczące skarg oraz zakłócania miru domowego.