Dział Księgowy – pok. 3
tel. (12) 415 48 83,    (12) 415 03 38,    (12) 415 18 62
numer wewnętrzny 3

1.  Czynsze, Kasa– Płatności i Opłaty

Dział Księgowy Spółdzielni Mieszkaniowej obsługuje wszystkie kwestie związane z płatnościami mieszkańców, w tym:

  • Opłaty za użytkowanie lokali (czynsz, opłaty za media, itd.)
  • Płatności za usługi dodatkowe, np. parking, wynajem pomieszczeń wspólnych, najem świetlicy, opłaty za dostępy do szlabanów itp.
  • Potwierdzenie wpłat – jeśli potrzebujesz potwierdzenia uregulowanych płatności.
  • Wyciąg czynszowy – szczegóły dotyczące wysokości czynszu, terminu płatności oraz rozbicie opłat na poszczególne pozycje.
  • Zmiany w wysokości czynszu – w przypadku zmiany opłat, informujemy o tym z wyprzedzeniem.
  • Pomoc w wypełnieniu wniosku o dodatek mieszkaniowy .
  • Zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami eksploatacyjnymi tylko dla mieszkań wyodrębnionych
  • Udzielanie odpowiedzi na pisma

Jak dokonać płatności:

  • Płatności można dokonywać przelewem bankowym na wskazany numer konta bankowego Spółdzielni (każdy członek posiada
    indywidualny numer konta można go znaleźć na : książeczce czynszowej, informacji czynszowych otrzymywanych ze spółdzielni lub w programie MOL).
  • Możliwe jest także osobiste wpłacenie gotówką lub kartą w kasie Spółdzielni w godzinach pracy Kasy.

Kasa spółdzielni czynna jest w godzinach :

  • poniedziałek : 8.00 -10 , 10.30 -13.00
  • wtorek :            8.00 -10 , 10.30 -12.30, 13.00-16.00
  • środa :               8.00 -10 , 10.30 -13.00

W przypadku wątpliwości dotyczących wysokości opłat lub terminów płatności, prosimy o kontakt z Czynszami pod numerem wewnętrznym 5 lub osobiście pokój nr 3.

2. Ubezpieczenia

Spółdzielnia Mieszkaniowa współpracuje z firmą UNIQA z którą członek może zawrzeć indywidulane ubezpieczenie mieszkania, które obejmuje:

  • Ubezpieczenie od szkód powstałych w wyniku pożaru, zalania, kradzieży, itp.

Wnioski o indywidualne ubezpieczenie mieszkania znajdują się w pokoju nr 4.

Jak zgłosić szkodę:

  • W przypadku szkód, które nie są objęte ubezpieczeniem Spółdzielni, należy zgłosić sprawę bezpośrednio do swojego ubezpieczyciela
    (jeśli mieszkanie jest objęte osobnym ubezpieczeniem).

3. Odsetki za opóźnienia w płatnościach

Spółdzielnia Mieszkaniowa stosuje odsetki za opóźnienia w płatnościach. Wysokość odsetek ustalana jest zgodnie z przepisami prawa
oraz regulaminem Spółdzielni. Odsetki naliczane są:

  • Za zaległości w opłatach eksploatacyjnych.

Zgodnie ze statutem spółdzielni § 26 pkt. 5 opłaty eksploatacyjne należy uiszczać do dnia 15 danego miesiąca
odsetki naliczane są od następnego dnia roboczego po tym terminie .

Jak uniknąć odsetek:

  • Terminowe regulowanie płatności pomoże uniknąć dodatkowych kosztów związanych z odsetkami.
  • W przypadku trudności w uregulowaniu płatności, zalecamy niezwłoczny kontakt z Działem Księgowym,
    aby ewentualnie ustalić dogodne warunki spłaty.

W przypadku wątpliwości dotyczących odsetek, terminów płatności, prosimy o kontakt z księgowością tel. pod numerem wewnętrznym 4 lub osobiście pokój nr 4.

4. Kontakt z Działem Księgowym

Wszelkie pytania dotyczące płatności, odsetek, ubezpieczeń oraz innych spraw finansowych prosimy kierować do Działu Księgowego.

Godziny pracy:

poniedziałek7.00 – 15.00
wtorek7.00 – 17.00
środa7.00 – 15.00
czwartek7.00 – 15.00
piątekdzień wewnętrzny