Dział Księgowy – pok. 3
tel. (12) 415 48 83, (12) 415 03 38, (12) 415 18 62
numer wewnętrzny 3
1. Czynsze, Kasa– Płatności i Opłaty
Dział Księgowy Spółdzielni Mieszkaniowej obsługuje wszystkie kwestie związane z płatnościami mieszkańców, w tym:
- Opłaty za użytkowanie lokali (czynsz, opłaty za media, itd.)
- Płatności za usługi dodatkowe, np. parking, wynajem pomieszczeń wspólnych, najem świetlicy, opłaty za dostępy do szlabanów itp.
- Potwierdzenie wpłat – jeśli potrzebujesz potwierdzenia uregulowanych płatności.
- Wyciąg czynszowy – szczegóły dotyczące wysokości czynszu, terminu płatności oraz rozbicie opłat na poszczególne pozycje.
- Zmiany w wysokości czynszu – w przypadku zmiany opłat, informujemy o tym z wyprzedzeniem.
- Pomoc w wypełnieniu wniosku o dodatek mieszkaniowy .
- Zaświadczenia o niezaleganiu z opłatami eksploatacyjnymi tylko dla mieszkań wyodrębnionych
- Udzielanie odpowiedzi na pisma
Jak dokonać płatności:
- Płatności można dokonywać przelewem bankowym na wskazany numer konta bankowego Spółdzielni (każdy członek posiada
indywidualny numer konta można go znaleźć na : książeczce czynszowej, informacji czynszowych otrzymywanych ze spółdzielni lub w programie MOL). - Możliwe jest także osobiste wpłacenie gotówką lub kartą w kasie Spółdzielni w godzinach pracy Kasy.
Kasa spółdzielni czynna jest w godzinach :
- poniedziałek : 8.00 -10 , 10.30 -13.00
- wtorek : 8.00 -10 , 10.30 -12.30, 13.00-16.00
- środa : 8.00 -10 , 10.30 -13.00
W przypadku wątpliwości dotyczących wysokości opłat lub terminów płatności, prosimy o kontakt z Czynszami pod numerem wewnętrznym 5 lub osobiście pokój nr 3.
2. Ubezpieczenia
Spółdzielnia Mieszkaniowa współpracuje z firmą UNIQA z którą członek może zawrzeć indywidulane ubezpieczenie mieszkania, które obejmuje:
- Ubezpieczenie od szkód powstałych w wyniku pożaru, zalania, kradzieży, itp.
Wnioski o indywidualne ubezpieczenie mieszkania znajdują się w pokoju nr 4.
Jak zgłosić szkodę:
- W przypadku szkód, które nie są objęte ubezpieczeniem Spółdzielni, należy zgłosić sprawę bezpośrednio do swojego ubezpieczyciela
(jeśli mieszkanie jest objęte osobnym ubezpieczeniem).
3. Odsetki za opóźnienia w płatnościach
Spółdzielnia Mieszkaniowa stosuje odsetki za opóźnienia w płatnościach. Wysokość odsetek ustalana jest zgodnie z przepisami prawa
oraz regulaminem Spółdzielni. Odsetki naliczane są:
- Za zaległości w opłatach eksploatacyjnych.
Zgodnie ze statutem spółdzielni § 26 pkt. 5 opłaty eksploatacyjne należy uiszczać do dnia 15 danego miesiąca
odsetki naliczane są od następnego dnia roboczego po tym terminie .
Jak uniknąć odsetek:
- Terminowe regulowanie płatności pomoże uniknąć dodatkowych kosztów związanych z odsetkami.
- W przypadku trudności w uregulowaniu płatności, zalecamy niezwłoczny kontakt z Działem Księgowym,
aby ewentualnie ustalić dogodne warunki spłaty.
W przypadku wątpliwości dotyczących odsetek, terminów płatności, prosimy o kontakt z księgowością tel. pod numerem wewnętrznym 4 lub osobiście pokój nr 4.
4. Kontakt z Działem Księgowym
Wszelkie pytania dotyczące płatności, odsetek, ubezpieczeń oraz innych spraw finansowych prosimy kierować do Działu Księgowego.
Godziny pracy:
poniedziałek | 7.00 – 15.00 |
wtorek | 7.00 – 17.00 |
środa | 7.00 – 15.00 |
czwartek | 7.00 – 15.00 |
piątek | dzień wewnętrzny |